۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه

عسگراولادی: با «اهل فتنه» آشتی ناپذیریم، آنها همه‌ی پل‌ها را خراب کردند

حبیب الله عسگراولادی با اشاره به اینکه آیت‌الله خامنه‌ای از فضای سیاسی کشور راضی نیست، گفت باید شرایطی فراهم شود تا در ایران آرامش برقرار شود. وی همچنین گفت که ما با میرحسین موسوی و مهدی کروبی و «اهل فتنه» آشتی‌ناپذیریم؛ چراکه آنان تمام پل‌های بازگشت به انقلاب را خراب کردند.

چهره بانفوذ حزب موتلفه با اشاره به وضعیت سیاسی و بحرانی جمهوری اسلامی گفت که باید تلاش کرد تا در کشور آرامش برقرار شود.

به گزارش آینده نیوز، حبیب‌الله عسگراولادی در گفتگو با هفته نامه «شما»، ارگان حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه آیت‌الله خامنه‌ای و بسیاری از مراجع تقلید از وضعیت سیاسی ایران راضی نیستند و فضای ایران «دلخواه و مطلوب» نیست گفت که باید تلاش شود تا در کشور آرامش برقرار شود و انتخابات آتی مجلس که در اسفند ماه برگزار می‌شود، می‌تواند برای این «وحدت» کارساز باشد.

عسگراولادی با بیان اینکه نباید توانمندی و هنر خود را در حذف دیگران بكار گیریم گفته است که فضای كشور باید عادی شود و در این راه نیز همه باید به آقای خامنه‌ای و «ولایت» اقتدا کنند، چرا که رهبری «هوشیارانه در برابر توطئه‌های دشمن» ایستاده است.

دبیر کل سابق موتلفه البته حساب کسانی که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به گفته‌ی وی «فتنه» کردند را جدا کرده و افزوده است: «البته با اهل فتنه و اهل انحراف باید آشتی‌ناپذیر بود كه آنها همه پل‌های بازگشت به انقلاب، نظام و مردم را پشت سر خود ویران كردند.»

وی با اشاره به اینکه همه می‌توانند و باید در انتخابات و آتیه کشور مداخله کنند اضافه کرده: «ما باید باور كنیم سلایق و علایق گوناگونی داریم و در كنار هم زندگی سیاسی مسالمت‌آمیزی را باید تجربه كنیم. ما باید به نظرات و عقاید هم احترام بگذاریم و این نظرات و عقاید را كه به صورت گفتمان سیاسی در انتخابات ظهور می‌كند در معرض رای مردم قرار دهیم و هر چه آراء مردم به آن تعلق گرفت به آن احترام بگذاریم.»

آقای عسگر اولادی اما شرط حضور و مداخله کردن احزاب و مردم در سرنوشت کشور را پیروی از ولایت دانسته و گفته است باید بپذیریم با «كسانی كه به اسلام، نظام و رهبری معتقدند اما ما را قبول ندارند رقابت مردانه و جوانمردانه» داشته باشیم.

وی با اشاره به شرایط پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ گفت که آن وضعیت «رقابت‌های سیاسی را از یك رقابت دوستانه به یك رقابت خصمانه و آشتی ناپذیر در آورد و این برای مردم‌سالاری دینی ما یك سم» بود.

عسگراولادی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور و ائتلاف اصول‌گرایان در انتخابات پرداخته و در این زمینه گفته است که اصول‌گرایان باید «اتحاد و همگرایی خود را در درون خیمه اصولگرایی» حفظ كنند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفتگوی خود هم به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی اشاره کرده و اظهار داشته است: «باید خدا را شكر كنیم كه در دهه چهارم انقلاب از همه عقبه‌های خطرناك و بحران‌ها سالم عبور كردیم و الان در ساحل امن هستیم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر